Set Jeragat Shaklee Premium: Cara Menghilangkan Jeragat Tebal Dengan Lebih Cepat



Cik Puan dah cuba macam- macam produk jeragat ni, petua pun dah berpuluh-puluh cuba. Semuanya semata-mata  nak hilangkan jeragat tebal. Jadi cik puan mesti cuba Set Jeragat Shaklee Premium ni.

Tugas saya pula hampir 3 tahun menolong kakak-kakak macam cik puan atasi masalah jeragat. Antara mereka ada yang 50 an, 99% antara mereka berjaya dapat kulit yang cerah.

Alhamdulillah mereka gembira.

Tengok video ni dan serba sedikit dapat membantu cik puan atasi masalah jeragat dengan cepat.


https://youtu.be/1rjaioc4oWs


Cara Atasi Masalah Jeragat (Step-by-step)

Set Jeragat Premium ni Rozi gabungkan jadi 3 elemen yang terbaik atasi jeragat paling cepat.

Produk ni ialah produk tonik yang tinggi antioksidan, vitamin dalaman dan Skin Care untuk luaran. 3 gabungan ni insha allah adalah formula jeragat yang terbaik di Malaysia.


STEP 1/ Tahan dan Rawat Sel-sel Rosak








Jeragat ialah sel rosak yang warna hitam. Saya ambil contoh buah epal lah ya. Bagaimana buah epal tu boleh kekal jadi tegang walaupun letak lama di luar.Kenapa? sebab kandungannya yang tinggi antioksidan.Fungsi antioksidan ni menghalang kerosakan sel dan merawat kerosakan.  Vivix adalah produk yang saya cadangkan yang ada antioksidan yang tinggi.



STEP 2/Atasi Masalah Hormon



Pencuci muka bukan penyelesaian hilangkan jeragat!

Owh! Patutlah letih dah cuci muka pun tapi jeragat tak hilang-hilang juga.Hormon yang tak stabil akan gagalkan apa sahaja usaha cik puan hilangkan jeragat, walaupun buat rawatan laser. Hilang sekejap, jeragat datang balik.

Pengambilan Gamma Lenolenic Acid (GLA) penting dalam menstabilkan hormon.

GLA Complex adalah yang terbaik sebab dia ada 2x ganda lebih GLA berbanding produk-produk lain yang di pasaran.

Ok caranya...GLA Complex menghilangkan mengurangkan jeragat dengan cara mengawal paras hormon kita dalam badan.Apabila hormon kita stabil, kulit kita pun jadi sihat dan kuat.Maka senanglah jeragat pudar hilang.Selain dari tu, GLA Complex juga mengandungi Vitamin E yang dapat pulihkan sel-sel jeragat, menegangkan, dan mencerahkan tompok-tompok hitam.


STEP 3/Meningkatkan Kolagen dan Mencerahkan Jeragat 






Ok seterusnya, ''Set Jeragat Shaklee'' Premium boleh mencerahkan kulit jeragat.

Bila dah masuk umur 30an kulit kita akan makin kurang hasilkan kolagen.Kesannya kulit jadi tak kuat.Maka sel-sel kulit kita akan senang -senang je rosak.Bila sel rosak, sel akan jadi hitam dan bintik-bintik jeragat mula terbentuk.

Vitamin C paling hebat sebab teknologi nya iaitu Sustained released nya yang mampu mengekalkan Vitamin C nya lebih lama dalam darah.

Maka, order produk ni dan saya akan teknik mengekalkan Vita C ni selama 24 jam dalam darah puan.Perghh..!Kesannya amat menakjubkan.

Oh ya sebelum saya terlupa,Cik puan tak akan dapat tips ni daripada orang lain taw hehe..So dalam tempoh ni, proses hilangkan jeragat akan terjadi kesan daripada proses pemulihan yang aktif.
Untuk kesan yang optimum, kena minum air banyak untuk kesan yang lebih cepat.

Kolagen yang banyak kesan dari Vita C aka menegang di samping membentuk kulit wajah yang cantik.Nak tak kenal kolagen dengan lebih dekat.?

Balik pada bab mencerahkan jeragat, ambil Vita C secara berterusan telah dibuktikan akan mencerahkan kulit, lambatkan penuaan, menyekat pembentukan dan mnghilangkan jeragat.
Kulit akan jadi semakin cerah dan jeragat akan semakin hilang dan pudar. 


 STEP 4/Halang Sinar UV dan Pulih dengan paling cepat



Selain daripada bekas parut jerawat, SunBurn juga ialah punca jeragat tebal.
Sel mati bila terkena UV A&B akan jadi hitam. Bila mana makin terdedah, tompok jeragat akan makin membesar dan kronik.Dengan Vitamin E, kesan Sunburn akan dineutralkan, sel kulit kuat untuk tahan sinar UV A&B.
Selain itu juga, Vit E ni dapat meningkatkan kadar pemulihan, proses rejuvenasi malah juga dapat hasilkan kolaagen.Juga dapat menjadikan kulit jeragat lebih cerah dan  menghilangkan jeragat dengan lebih cepat.
Jadi  mesti ambil Vit E!


  • 1 softgel Vit E sehari mampu kurangkan bintik-bintik jeragat dan menghalang penuaan
 saya nak kongsikan satu cara mudah gunakannya.
Ambil 1 softgel Vit E, pecahkan dan sapukan pada kawasan jeragat.Ia mempercepatkan proses ""hilangkan jeragat"".Sel akan diganti dengan sel baru dengan aktif. Masker yang sangat murah pula tu.So, tak perlu nak cari masker yang mahal-mahal di kedai. 


 STEP 5/Mencerahkan Tompok Dari Luar




mengandungi kandungan ViTAMIN C TULEN sebanyak 20% yang berpaten dan Vit E serta ekstrak sel raspberi untuk membantu menegang, mencerah dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan. Ia juga membantu mengurangkan kehadiran jeragat, melicinkan struktur kulit dan memperbaiki tona kulit secara menyeluruh.

Kesan: kulit jadi lebih cerah, tona sekata , nampak glowing dan tegang tapi lembut. Susah nak cakap sebenarnya. Bila sentuk muka.....rasa best sangat. Yang paling best, nampak perbezaan bahagian eye bag atau dark circle ni berkurangan.Parut-parut dalam dah semakin Cetek hihihi....Try lah uolls suka sangat YOUTH ni....

 Hubungi saya untuk penjelasan lanjut mengenai produk Shaklee yang bersesuaian dengan masalah Jeragat anda.

Rozi Tel/Whatsapp 019 297 0796

 



Comments

Popular posts from this blog

3 Produk Untuk Mengelakkan Rahim Jatuh secara selamat.

KENCING KOTOR SEMASA HAMIL

PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN TTDI, DAMANSARA PERDANA, KOTA DAMANSARA, BANDAR UTAMA, SG BULOH, DAMANSARA UTAMA, PUCHONG, SELAYANG, KEPONG, DAN KAWASAN SEKITARNYA.